sâmbătă, 23 ianuarie 2010

First Exam...

Primul meu examen de la master! A fost oral, in limba engleza si se numea 'Intercultural Communication'...eram 10 fete...insirate una dupa alta si toate speriate de bombe (sau cum se mai spune)..cu caietele in fata mai "ingrasam" putin cunostinetele. La si un sfert isi face doamna profesoara aparita....ne-am linistit cand ne-a spus ca va fi o discutie libera despre o tema la alegere! Dar noi tot eram speriate si crispate parca desprinse dintr-un film horror!

Ne-a mai lasat 5 minute pentru un scurt review....si examenul a inceput! Fiecare dintre noi ne-am ales cate o tema pe care doream sa o discutam..eu mi-am ales conceptul de "strain" in perspectiva lui Simmel. "Cine incepe?...Eu..ca sa ma scap..ca si-asa am emotzii..!!! ..." Timpul trece, ne-am expus fiecare tema si am raspuns la intrebarile doamnei profesoare...tensiunea a trecut...ne simteam foarte usurate. "Si ce nota sa va dau?"..Noi:.."10! hotarat!"..si 10 a si fost...am inceput sesiunea cu bine...as vrea sa o continui la fel de bine si sa o finalizez la fel de bine.

Primul 10 in primul meu an de master a fost sarbatorit cu o "Ciocolata Calda Smile" la "Smile"!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu